2/11/2015

NE - MACEIÓ

Tässä on nyt kulunut viikko tän matkan loppumisesta, ja mulla on ihan törkee ikävä noita paikkoja ja matkustamista - mutta pääasiassa muita vaihtareita. Kuulinkin eilen tosi hyvän uutisen, että pääsen pääsiäisenä mun hostperheen kanssan Curitibaan jossa suurin osa tän reissun muista vaihtareista asuu.     Koitan tässä kirjoittaessa elää näitä hetkiä uudestaan, jotka tosiaan oli ehdottomasti mun elämän 23 parasta päivää. Lençoiksen jälkeen kohteena olikin siis meidän reissun ensimmäinen rantakohde eli Maceió. Maceió oli yksi mun lempikohteista tällä matkalla. Tän postauksen kuvista varmasti tuutte näkemään syyn.

Saavuttiin Maceióon noin kaheksalta illalla. Käytiin heittämässä matkalaukut hotellille, ja lähettiin kävelemään läheiseen pizzeriaan syömään. Hotellille takaisin päästyä pidettiin meidän perinteinen iltakokoontuminen, missä kerrottiin seuraavan päivän aikataulut ja käytiin läpi menneen päivän tapahtumia. Tän jälkeen vietettiin vapaa-aikaa altaalla muutamien vaihtareiden kanssa curfew'hun asti. Seuraavana päivänä lähettiin bussilla Maceión keskustan rannalla, mistä mentiin tommosilla pikkupaateilla avomerelle matalikkoon. Uitiin varmaan muutama tunti sielä, jonka jälkeen palattiin rantaan ja käytiin lounastamassa. Päästiin rantakadulla sijaitsevalle torille jossa kaikki pääsi käyttämään matkarahojaan tuliaisia varten. Palattiin hotellilla ja jakauduttiin porukkaan josta osa lähti läheiselle rannalle ja osa jäi hotellin altaille. Itse menin rannalle - onneksi, koska näin yhen elämäni kauneimmista auringonlaskuista.

Seuraavana päivänä ajettiin noin tunnin päähän Maceiósta, ja mentiin pienellä laivalla vähän matkan päässä olevalle saarelle. Vietettiin päivää uiden ja aurinkoa ottaen, ja iltapäivällä mentiin takaisin hotellille. Vietettiin aikaa altaalla, käytiin illallisella, pakattiin ja mentiin nukkumaan, koska seuraavana päivänä oli taas aikainen lähtö kohti Natalia.