11/23/2014

Casa número um




Heippa taas! Olin ihan täysin unohtanut julkaista tän kotipostauksen, joten tulin äkkiä viimeistelemään tämän ennen kun meen nukkumaan. Vietin tän viikonlopun vaihtaritapaamisessa ja mulla oli niin hauskaa että vähän harmittaa että oon jo kotona. Oon ihan poikki koko viikonlopusta, joten teen siitä postauksen myöhemmin.
Asun siis Campo Mourãossa muutaman kilometrin päässä keskustasta ihan suht turvallisella asuinalueella. Asun omakotitalossa, jossa on neljä makuuhuonetta, kaks kylppäriä, kaks oleskeluhuonetta ja keittiö. Pihan toisella puolella on pyykinpesutilat, ja heti sen vieressa naapuruston piha-alue johon kuuluu uima-allas, sauna(!!), biljardipöytä ja churrascoalue. Oon viihtynyt täällä tosi hyvin, oon ihan rakastunut mun huoneeseen ja varsinki mun jättisänkyyn mihin on kiva lösähtää unille. Sen teenkin, joten hyvää yötä ja hyvää alkavaa viikkoa! :)

♥ - Sofia

1 kommentti: